Totalul afișărilor de pagină

Prima pagina

miercuri, 3 iulie 2013

PRAJITURA VALURILE DUNARII

Ingrediente blat:

4 oua,
150 gr zahar,
350 gr faina,
150 ml lapte,
150 ml ulei,
1 praf de copt,
1-2 linguri cacao,
200 gr cirese sau visine.
Batem ouale cu zaharul, pana isi dubleaza volumul, adaugam laptele, uleiul iar la final faina amestecata cu praful de copt. Jumatate dim compozitie o vom pune intr.-o tava , in care am pus hartie de copt, iar in jumatatea ramasa vom pune cacao. Amestecam bine si o vom turna in tava peste cealalta compozitie. Deasupra asezam ciresele sau visinele, si o dam la cuptor. Facem proba cu scobitoarea...:) ...e mai sigur ;)

Crema:

400 ml lapte,
1 plic budinca de vanilie,
200 ml frisca lichida,
1 plic intaritor de frisca ( se poate si fara, eu am adaugat 1 lingura de zahar in timp ce am batut frisca , si mi-a stat bat ...:)))
3 linguri zahar,
esenta de vanilie .
Laptele il vom pune la fiert, la foc mic, impreuna cu zaharul , budinca si esenta de vanilie.
Amestecam cu un tel continuu pana se ingroasa. Lasam la racit. Frisca o vom bate cu intaritorul si o amestecam cu crema rece.
O intindem peste prajitura , pana vom pregati glazura, o dam la rece :)

Glazura:

100 gr ciocolata amaruie,
100 ml frisca lichida.
Le vom incalzi intr.-un bol in microunde, pentru cateva secunde si cu un tel le vom amesteca bine pana se dizolva ciocolata ;)
Cand este rece o intindem peste prajitura si o lasam la rece pentru cateva ore.......foarte buna :))
Pofta buna dragilor, orice ati gati astazi ;)
Sursa acestei retete este Caietul cu retete , multumesc pentru reteta e foarte buna ;)

2 comentarii: