Totalul afișărilor de pagină

Prima pagina

miercuri, 5 iunie 2013

CORNURI - RETETA PERFECTA

Ingrediente:

25 gr drojdie proaspata,
1 lingurita rasa de sare,
2 linguri pline de miere,
250 ml lapte cald,
500 gr faina,
25 gr unt moale.
Pregatim maiaua : intr.-un bol amestecam drojdia proaspata cu 2 linguri de apa calda, amestecam bine, presaram un pic de faina deasupra si o lasam la crescut.
Intr-un castron punem faina , untul, sarea si laptele in care am dizolvat mierea. Adaugam drojdia dizolvata si amestecam bine. Framantam bine cu mana, adaugam un pic de faina , daca este cazul si vedem ca aluatul se lipeste de mana. Framantam bine pana ce se despinde de pe vas si acesta ramane curat.   Il lasam intr.-un loc caldut la dospit, aproximativ 1 ora.
Dupa ce aluatul a crescut il intindem pe masa  cu un sucitor si il taiem in patru, apoi in opt si il umplem cu :rahat, nutella, branza dulce, dulceata. Rulam fiecare bucatica si o punem in tava pe hartie de copt. E bine sa le lasam la crescut, dupa ce le-am pus in tava, 15 min. Inainte de a le da la cuptor le ungem cu ou. Cand sunt  rumenite frumos, ale mele un pic prea rumenite, am un cuptor tareee sensibil, tot imi arde le scoatem si le ungem cu un sirop facut din apa si miere.
Foarte bune cornurile, pot spune chiar ca e reteta perfecta, moi, pufoase si sanatoase. :)
Reteta ii apartine  Laura Sava .Foarte buna, o recomand . O zi frumoasa sa aveti si pofta mare dragilor orice ati gati astazi. :)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu