Totalul afișărilor de pagină

Prima pagina

joi, 30 mai 2013

INGHETATA CU ZMEURA , VANILIE SI CIOCOLATA.

Ingrediente:

250 ml lapte ,
2 galbenusuri ,
100 gr zahar ,
1 lingura amidon,
esenta de vanilie,
2 linguri cacao,
250 gr smantana groasa ,
100 gr zmeura.
Amestecam galbenusurile, amidonul si zaharul bine, apoi adaugam laptele si le punem la foc mic intr.-o craticioara. Cand se ingroasa putin o luam deoparte, adaugam vanilia si o lasam sa se raceasca.  Pana se raceste  mixam smantana cu 1 lingura de zahar. Amestecam cele doua compozitii , intr.-un bol luam jumatate din inghetata si o amesteca cu cacao. Turnam in cupe , alternand culorile si adaugam din loc in loc zmeura, eu am pus si in inghetata si pe deasupra pentru decor. Dam la rece aprox 5-6 ore, dar cel mai bine peste noapte, ca sa fim siguri ca este facuta. Eu am avut si o forma pentru fica-mea cu bat, si a fost tare incantata de ea. Ne-a placut enorm si am sa incerc si alte arome pe viitor :). Pofta buna dragilor sa va indulciti un pic ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu