Totalul afișărilor de pagină

Prima pagina

sâmbătă, 20 aprilie 2013

PRAJITURA DE VIS

           

Ingrediente foi:

10 albusuri,
1 praf de sare,
10 linguri zahar,
100 gr nuca de cocos,
3 linguri faina.
Batem albusurile cu un praf de sare, adaugam zaharul si continuam baterea pana bezeaua devine tare. La final adaugam nuca de cocos si faina. Amestecam cu o lingura usor, de jos in sus. Coacem doua foi pe hartie de copt.

Crema:

10 galbenusuri,
10 linguri zahar,
2 vanilii sau o esenta de vanilie,
4 linguri lapte,
400 gr unt.
Mai avem nevoie de aprox. 20 buc biscuiti simpli, 100 ml cafea indulcita in care punem lichior, rom sau coniac.
200 gr ciocolata se topesc in microunde cu 4 linguri de ulei, amestecam bine.
Ne folosim de un tel ca sa amestecam bine galbenusurile cu zaharul.Adaugam vanilia si laptele si apoi o punem la foc mic pana se ingroasa putin. O lasam la racit si intre timp inspumam untul.Pregatim cafeaua ci ciocolata topita sa le avem la indemana in momentul asamblarii.
Amestecam untul cu crema si o impartim in trei parti.

Asamblare:

Ungem prima foaie cu prima parte de crema, inmuiem biscuitii in cafeaua pregatita si ii asezam peste crema.Apoi intindem peste biscuiti ciocolata topita.Dam prajitura la rece .Peste ciocolata intindem a doua parte din crema ( ca sa imi fie mai usor si sa nu se amestece ciocolata cu crema eu am uns a doua foaie cu crema si am intors-o invers si am asezat-o peste ciocolata.) Scoatem prajitura de la rece punem a doua foaie si o ungem deasupra cu ultima parte de crema.

Decor:

nuca de cocos si ciocolata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu